Thursday 3 May 2012

Oh En Zaili...

muxic : kosong (najwa latiff)


hai hai hai sume, apa kabe aku ucapkan, harap2 kalian sume sihat gemuk-gemuk yek....hehe ok pada kali ni aku nak mengutarakan tentang satu kisah yang x dapat aku lupakan iaitu kisah hari hari terakhir aku berada di kuliah untuk kelas EDU...huemm...kenapa ek, kerana detik bersejarah telah berlaku antara aku dengan pensyarah ini...hehe iaitu en zaili yang mukanya macam suhaimi meor hasan, hehehe ok la sebenarnya aku kadang2 gemar gak ngn en zaili ni dan kadang2 x berapa gemar pun ada gak. tapi majoritinya aku memang sonok ngn kelas dia, sebab apa tau, sebab dia ni seorang psycho yang paling hebat skali la, kalau ada anugerah pelakon lelaki terbaik, dia ni la yang layak aku bagi...hahaha




 NAH NI DIA ANUGERAH DIA....HEHE


hehehe dalam banyak-banyak kelas, kelas ni la yang terpilih untuk aku post kan ke blog ni...hehe (xpela lain kali ada jek kelas yang aku nk post lagi)...




 muka yang menunjukkan kebosanan tahap melampau....



 apa la yang diborakkan oleh diorg tuh???



 itu la en zaili..haha sebenarnya dia pensyarah baru kat IPG ni...baru mai dari SMKA JOHOR....huiyooo


 muka kawan aku ni fokus memang fokus, tapi otak melayang ke mana...tuh mamat depan tuh dok KOREK HIDUNG dia tuh, memalukan sungguh...hahah KANTOIII BAIII


nak hilangkan ngantuk punya pasal, terpaksa la makan MENTOS ni....hurmmm


apa2 pun aku nak wat refeksi la ek....

dengan ini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada encik zaili bin idris, pensyarah akademik dari jabatan kaunseling, IPG KPP kerana memberi bimbingan dan tunjuk ajar kepada saya dan juga rakan-rakan saya yang lain. jasa encik tidak akan saya lupakan.....terima kasih skali lagi....

No comments:

Post a Comment