Sunday 3 March 2013

HOI HAI!!!!!

Hahahahah selamat pagi kepada semua yang berkenaan....hari ni tanggal 3hb 3 2013.....ho hoi.....hari yang amat cantik sekali di situ mace shitttt jek. yaaaaaa dah lama2 bebenor dh aku x post kat wall ni walaupun aku busy dengan berpraktikum di SK Tuuuutttt.......

maaf la aku hari ni x berloghat dalam Bahasa Inggeris....x macam org tuuuuhhhh kalau post mesti nk cakap BI.....bajet hebat sangat la tuhh!!!!!! padahal org KAMPUNG jek pun!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha ok la xnk kutuk2 k mendatangkan dosa yang FREE jek....hehehehehe

urmmmmm hari ni juga aku mulakan tugas aku sebagai penulis blog yang seterusnya

ho ho aku nak perkenalkan segmen yang terbaru pada korg bagi tahun 2013 ni....disebabkan badan aku yang dah semakin membulat ni dengan ini aku merasmikan segmen MAKAN DI MANA?????.....

p/s
 ALHAMDULILLAH......yeaaaaaa elaun dh masuk!!!!! JANGAN LEPASKAN PELUANG!!!!! untuk mencuba alat penjimat minyak yang baru!!!! pasti anda akan puas hati!!!!!! (quote PEEKK)




No comments:

Post a Comment