Sunday 25 March 2012

Al Giant...

hoho hai hai kepada semua....apa kabar??harap2 sumenya sihat la ek,hari ni aku nak citer skit tentang haaaa masa aku g giant ngn kawan aku ni, masa ni raya cina yang cuti seminggu tuh, jadilah dari x cuti langsung, hari ni barulah dapat nak berceritanya...hehehe apa lagi masa ni aku ngn kawan2 g la giant sbb nak sambut hari perpisahan geng2 TESIS ni...hurm sambut kat giant pun jadi la ek...

kali ni budak dari UIA ni belanja kitorg makan sini sebab dia kata dia x pernah belanja kitorg, jadi tepukan untuk dia kerana berjaya gak niat dia nak belanja...hehehe apa lagi sebatlah apa yang patut....









AMBIK!!! AMBIK!!!


HOI!!!! Apa tangkap2 ni nak kene pookkk ek!!


mereka mereka ni suke kan nasi campur jadi belilah nasi campur akak tuh, harga dia boleh tahan la xde la mahal sangatkan,tapi kira ok la...hurm apa yang memusykilkan aku ialah mcm mana la diorg kira lauk tuh ek...tgk2 jek pastu dah tau dah harga nya berapa, jadi x perlu nak rujuk senarai harga yang memang xde senarai harga pun...hahaha



Nasi sama ayam sama telor sama sambal,harganya agak daalm rm5.00 mcm tuh




gambar kawan aku daj USM ni lorat nk beli ubat untuk sakit lutut dia, baisalah pemain terhebat dalam basketball ni....hehehe dia ni gigih xnak bedah lutut dia sbb dah terkoyak masa main tuh, jumpa doktor bayar beribu-ribu dan akhirnya jumpa jalan penyelesaian yang belum pasti ia berkesan atau x iaitu membeli ubat di guardian iaitu ubat aaaa apa ek??aku pun x tau nama dia...

harga ubat ni katanya promosi, beli 2 botol dapat free 1 botol....wow bestnya dapat free tuh...aku nak gak tapi aku bukan sakit lutut tapi sakit lain...hahaha



Ini adalah air ek,nak tau air apa, tanya la saya k (ckp memusing musing)


dengan ini aku persembahkan yong tau foo kegemaran aku, harganya apa lagi aku sebat sampai rm10.50...hahah sian kawan aku ni, tapi nk wat mcm mana dah namapun belanja kan...


fuuuhh!!!!! fuuuhh!!!!!! kluarlah wahai panas, aku nak makan ni...fuuuhh!!!! ehhh tercabut plak gigi palsu mak ni...hahaha



hoi!!!! jemput makan!!!! (x habis2 nak menjerit jek kerja dia)


makan beramai-ramai...


alamak kabur da ini gambar


jadi kesimpulannya, hurm apa yang nak kongsikan ialah kita jangan kedekut nk belanja org, yakinilah makin kita suka belanja org kita rasa makin kaya.btul x tipu,kalau nak cubalah mana tau berjaya...hehehe selamat mencuba ek sekalian...


p/s : hari ni aku rasa errgghhhhh.......nk ngaja lak esok kat sk st xavier yang GEMILANG untuk minggu yang ke dua....

No comments:

Post a Comment