Thursday 1 March 2012

Penat dan letih...hoi hoi hoi

mood : tired by tropicana

hai hai hai kepada semua orang, hari ni hari yang agak letih dan jugak agak penat bagi diriku ini kerana tamatla hari untuk taklimat praktikum yang sungguh bermakna dan juga amat berkesan untuk mereka2 yang mengalami masalah dalam betapa x taunya apa itu praktikum...

haaa ni la antara fail dan juga buku rekod persediaan mengajar (gambar sekadar hiasan)


taklimat praktikum tuh memang cukup lama iaitu dari pukul 8 pagi hingga la pukul 4.30petang, punyalah lama sampai naik kematu bontot aku ni ha...huiiii apa lagi terima jela azab yang sementara tuh...hurm pas habis praktikum plak sambung lagi dengan sukan waktu petang...bereh la (quote yob) huiiii nasib baik x kene lari padang sampai 2 round, kalau x pengsan den...

apa lagi kitorg wat lukis2 la apa yang patut...hahaha nanti aku tunjukkan gambar benda2 yang lukis atas padang tuh. masa tuh wat untuk gelanggang lontar peluru, hurm adalah gak pengalaman macam mana nak buat tuh...hehehe padahal aku escape jek masa tuh.

dah pulun wat lukis2 padang tuh ternampakla ada anak belalang tuh, niat aku nk bela tapi aku x tau nak bagi makan apa, apa lagi aku pun buat la apa yang patut iaitu menggenggamnya dengan tangan, tapi sementara jela pastu aku lepaskan begitu sahaja...bye2 belalang...

habis semua agenda tuh dalam kul 7 malam, apa lagi terus balik hostel la...huhu penat tau x hehehe....xpela penat penat pun apa salahnya asalkan bahagia...

bye bye...

No comments:

Post a Comment