Friday 24 February 2012

hari hara haruu....

mood : layar keinsafan (mestika)





hellop dan salam sejahtera kepada semua....hurm hari ni merupakan hari yang paling aku rasa agk2 kalut gakla, kerana apa?? kerana hari ni aku mati2 igtkn xde kelas, sibuk plak duk telefon pensyarah siap tanya lagi hari ni ada kelas ke xde, pensyarah tuh pun sampai naik pelik da kenapa dia ni kerap sgt kol aku...hehehe pagi tuh jam 7.00 pagi punyalah gigih nak bangun semata hanya nak tanya ada kelas ke xde, dia kata ada kelas, aku igtkn nak gak mintak tarik kelas awal tp x berjaya sbb dia ada hal....huhuh apa lagi sambung la tidoooo

pukul 10.20pagi mcm tuh kelas diadakan mcm biasa jek, tapi yang aku x thn tuh, dia punya kelas bukannya banyak bg kuliah pun tapi banyak citer pasal anak dia, pasal politik negara dan lain2...hehehe aku sendiri pun x le nak wat apa gak la sbb sifat dia mmg mcm tuh, last2 apa jadi, dia bg balik awal plak tuh, aku rasa dalam hati aku mcm baik x payah buat kelas jek kan lagi senang...penat2 jek pakai baju kemeja semata nk dengar ceramah politik dia..hehehe aku apa2 pun aku pk baik jela, biasalah tuh, itukan namanya manusia...

so malam ni mcm biasalah aku nk kuar makan dengan kawan aku, esok plak aku ada pertandingan nasyid plak, malam ni pun berabuk ada latihan nasyid gak...hehehe ok la aku rasa cukup kot apa yang aku tulis ni...lain kali tulis lagi deh...bye bye...


p/s : kepada sesiapa yang kehilangan 65sen sila berjumpa dengan saya ek...sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment