Saturday 11 February 2012

Mace Mace sudooh

mood : cinta dan harapan (Firdaus)

salam sejahtera aku ucapkan pada semua yang harus aku ucapkan...hehehe hurm lama dah aku x post kat sini kan kan...heheh bukan apa, internet ni terlampau lembab mambab sangatla naik bengang jek aku ni...adeeehhh


mana ko pergi!!!!! memang ko lost pun aduuiii (terima kasih kepada ouhstory atas gambar ini)


ok la hari minggu ni aku nak post la benda2 yang boleh menjadi satu maklumat dan teldan kepada semua...tuh sebab aku tulish tajuk ni mace mace, maksudnya macam2 benda la yang aku nak letak kat sini...




hahaha kalau tgkkan gambar ni memang agak lawak tapi ia memang sesuatu yang boleh diterima akal, kenapa ckp mcm tuh??? sebab yela bak kata ustaz azhar idrus tuh memang ada orang yang meletakkan ayahnya sebagai pengantara apabila bawak seorang perempuan iaitu tgk citer 3 idiots, memang ada...hehehe walaupun cerita tapi memberikan satu pengajaran dan membuka mata diorg sume bahawa memang patut buat mcm ni untuk menjaga nilai dan akhlak sesama kita dan juga untuk mengelakkan daripada fitnah org, so Islam itu kan mudah,bukan x boleh bawak perempuan pun...boleh jek tapi bersyarat la...hehe...





haaa gamba ni plak aku amik kat fb...terima kasih kepada geng2 kawan aku ek kerana memberi informasi ini, kalau tgkla roadtax setahun untuk kereta ni mencecah hampir rm24,000... WHAT!!!!!!! rm24,000!!!! boleh beli moto sebijik kot....hurm xpela org kaya...hehe bak kata kawan aku ni plak kete ni jenama bughari, memang susah nk nampak kete canggih mcm ni kat jalan raya, kata kawan aku lagi plak, ia adalah milik Dato' Mokhzani Mahathir, siapa dia tuh?? ala anak Tun Dr Mahathir la, dia lah yang concure sepang circuit tuh....huiiiii banyak tuh duit dia, mengikut fakta, dia adalah antara 40 orang yang terkaya kat malaysia ni, beruntung Mahathir yek dapat anak kaya mcm tuh...hehe





ahha yang terakhir ni plak...lambang infiniti...kenapa aku letak lambang ni, sebab puan faridah hanim la lorat nk suh wat kumpulan, bila wat kumpulan jek kene la ala logo....hehe inilah logo yang kitorg hasilkan, ciplak dari komputer jek....hehehe aku peduli apa ngn korg kalau aku ciplak pun...heheh asalkan kerja selesai sudehhh....

ok la aku pun nk g makan tengah hari ni ngn kawan aku firdaus, kesian dia duk tunggu aku menaip ni....heheh ok la adiox badigos......


p/s : kalau aku rajin nanti aku post la lagi gambar yang lain...peace yawwww...!!!!!!!

No comments:

Post a Comment