Wednesday 1 February 2012

OtAk MaSuK aNgIn

mood : hambamu ALLAH (mawi feat akhil hayy)

huhuhu hari ini aku sungguh penat,aku sendiri pun x tau nak kata apa la, tapi penat2 pun seronok gak sebenarnya...hehehe apa yang membuatkan aku kepenatan tahap gaban ni ek??ooohohoho mari aku senaraikan satu persatu...come on


8.00 pagi - 1.30 petang
kuliah hari ni.

2.30 petang - 5.00 petang
pergi ujian pengakap

5.50 petang - 7.20 malam
pergi amik baju jersey homesoy ngan kawan

8.30malam - 11.20 malam
jadi juri untuk pertandingan sempena malam kebudayaan

kira aku hari ini bertarikh pembukaan 1/2/2012 merupakan hari yang paling sibuk tanpa henti aku la secara rasminya...ok la dengan ini maka berakhirla kisah pendek aku ni, aku ni bukan apa, dah lama x postkan benda ni, saja jek aku nak tulis skit supaya vlog ni masih lagi berjalan seperti biasa...hehehe ok la bye buy....


p/s : bekerja lebih kan berkat....hehehe peace yawwww :-)

No comments:

Post a Comment