Monday 20 February 2012

Berjimba dengan BB1M (Baucar Buku 1 Malaysia)

hai hai hai kepada semua yang bergelar menusia dan juga makhluk yang sama waktu dengannya...hehehe hari ni aku nak citer skit tentang kawan aku yang duk USM ni ha ingin belanja kitorg buku yang amat bermunafaat (melayu lama skit) hahaha...kepada aku, fairuz dan juga sheikh asnal, hurm kami telah menyebatnya di MPH Alpha Angle Wangsa Maju yang terlampau maju tempat tuh...hehehe ok la kalau dilihatkan macam tempat ni kitorg yang punya, dengan lecehnya buku apa la nak beli sbb majoriti buku2 kat sini semuanya bahasa inggeris...hahaha ok la korg tgk jela gambar2 kat bawah ni...

kawan aku si adeeb ni tetiba nak belanja kitorg setiap seorang rm50 sebab katanya dia sendiri pun x tau nak beli apa ngn baucar tuh, jadi dia ambil keputusan yang amat bijak iaitu dengan membelanjakannya kepada kitorg...hehehe ok meh aku nk citer kat hampa semua apa kebenda aku nk citerkan ni k...



banyaknya amik buku tuh....buku ttg kawin, jodoh, hahaha...


ahha!!!! ni adalah salah satu buku yang aku beli....yezzaaa!!!!


adooiii x habis2 tentang cinta...


woooiii jangan amik gambar aku, muka aku ni mahal tau...


pilih punya pilih punya pilih...x sedar masa tuh dah pukul 10.15, org sume dah kuar, kedai nk tutup, cuma aku dan geng2 aku jek wat onar skit hahaha...masa tuh akhirnya dengan rasminya harga keseluruhan buku tuh dalam rm201.50....hurm boleh la lebih sikit jek....

apa lagi, g kaunter tuh bayar jela apa yang patut...





tulis jgn x tulis...






dah selesai menulis, aku pun inginlah mengucapkan terima kasih kat kawan aku ni sbb belanjakan aku dua buah buku iaitu buku 'chicken soup for the soul' dan juga melawan fikiran negatif'...duuuhhh!!!! dua2 buku motovasi, nak wat mcm mana dah g buku MPH, mana aku nk beli buku BI....hahaha aku igt nk beli buku novel ombak rindu, tapi tebal sgt la, lagi 1 bila dah baca mmg x ulang balik dah apa yang nak dibaca tuh, terus jek bg kat org lain baca, buku motivasi ni kurg2 leh rujuk balik (mcm la rajin sgt..)...

lepas jek g beli buku, terus ke McD untuk menikmati makan malam yang sungguh lapar itu, masa g makan tuh aku jumpa ngn cikgu sekolah menengah ni, aku lupa la nama dia, tp kerap gak jumpa dia kat GIANT pun ada, kat McD pun ada gak...hahaha apa lagi tegur gakla skit2, cikgu tuh mcm hengat x hengat jek kitorg ni, tapi xpela...hahaha...

yang McD ni belanja sendirik2 punya duit la....



inilah hasil daripada pembelian kami...hahaha



hype!!!!!




ha ni aku punya ayam goreng McD spicy....



 hahahaha.....hahahaha.....hahahaha....


O.M.G!!!!!!!!!!!!! nak kul 12 dah masa tuh, borak punya borak punya borak, last2 kitorg pun amik keputusan yang drastik dengan meninggalkan tempat tuh...apa lagi pas sampai rumah buuuummmm tido la apa lagi....hehehe.....



p/s : masa kat McD tuh sempat gakla tgk rancangan khas maher zain sempena maulud nabi...bye2 and PEACE YAWWWW!!!!

No comments:

Post a Comment