Wednesday 15 February 2012

So Tired 2day...

hohohoi, apo kabo sumo orghe....hahaha harap2 semuanya sihat dan amatlah sejahtera hendaknya, hehehe hari ni aku nak post pun pendek jela, xdela panjang sangat...hurm apa yang aku boleh katakan ialah hari ni aku macam agak penat sedikit la, aku sendiri pun x tau la kenapa sebab mungkin banyak kerja kot...hahaha banyakla sangat!!! 

apa yang menyebabkan aku penat ialah mungkin baru balik dari gym aritu, dengan sakit2 badan lagi, pastu macam nak demam lagi dengan batuk kahak dengan selsema yang agak teruk lagi, makan ubat macam2 tapi xde kesan gak jadinya...hurm apa yang pasti ubat itu hanya la salah satu usaha hanya ALLAH yang menyembuhkan penyakit aku, kalau DIA memberi aku sembuh, maka sembuhla aku, bak kata ALLAH itu, 'kun fayakun'.

nanti aku postla gambar g gym...hehehe tunggguuuu...cuma kali ni aku akan menceritakan satu pengalaman yang ntah aku rasa x perlu post kot kat sini, kejadiannya berlaku semalam dan kejadian itu amat mengejutkan diri aku sendiri, aku rasa x perlu la citer kat sini, sebab benda ni x elok la kiranya diceritakan kerana melibatkan aib org, cuma bagi aku sendiri ia adalah pengalaman yang amat mengejutkan aku sendiri.

hehehe ok la aku nk cau dulu sebab aku tgh xde citer lagi ni...hehe bye2..... :-)


p/s : sabo jele.....

No comments:

Post a Comment