Tuesday 14 February 2012

Nasyidun Oh Nasyidan...

mood : andai dapat ku undurkan putaran dunia (AXL)

hype kepada semua yang ada...apa kabar?? aku sambung jela ek citer ni...ok baru2 ni aku kene wat persembahan untuk majlis pembubaran JPP...apa tuh?? kalau korg nk tau searh internet, belambak-lambak bg tau apa itu JPP...ok la masa tuh sempat 2 lagu jela yang bawak iaitu lagu di atas nama cinta (UNIC) dan juga lagu hambaMU (mawi featuring akhil hayy) masa tuh sambutan nya cukup meriah dengan warna warni baju pensyarah, dan juga baju pelajar2 masa tuh...memang menjadi satu adat bahawa tiap2 acara yang besar mesti kene wat skit persembahan...

ok masa ni memang menjadi satu teladan bagi aku la bahawa setiap orang ada kelebihan dan kekurangannya, bukannya apa, cuma nak menyatakan bahawa semua orang ada bakat masing2...tapi aku sedih, kenapa xde pelapis, mereka ni macam x berminat dengan nasyid, aku cuma takut kalau2 nasyid ni akan lenyap begitu saja menyebabkan xde yang minat lagi dengan genre ni...

baik la aku sambung la pada gambar kat bawah ni....memang jelas kelihat 6 orang gondol2 yang sedang menyanyikan lagu yang disuruh tuh....



 woooiiii cepatla sikit!!!!!!!!!!! (baju kuning itu berdialog)


 jap la aku nk tgk sama ada ni mic ke ataupun formika (kata baju ungu itu)


 hahahah memang x dapat disangkal lagi bahawa apa yang menjadi satu kebanggaan kepada aku ialah dengan nasyid aku dapat mengharumkan nama IPT aku ni dan juga menjadi suatu kepuasan pada diri aku...

walaupun suara aku x sesedap faizal taher ke, hafiz AF ke, hafiz jeffer ke....eh siapa disa tuh...hahaha ok la asalkan dapat gak mencari rezeki tambahan dan menjadikan nasyid itu sebagai medium dakwah yang berkesan dengan penghayatan yang lebih kepada mesej yang ingin disampaikan...ok la sampai kat sini jela aku tulis lenguh betul tangan aku ni...dahla kul 2.15 pagi...adoiiiyaiii...ok la aku cau dulu, bai.....


p/s : tahniah la kat rumate aku Tok Ki kerana berjaya menamatkan JPP ni...so what next??

No comments:

Post a Comment