Friday 17 February 2012

Segmen Warong Kome (bersama Azraf ke Bamboo cafe...)

hai hai hai dan assalamualaikum kepada semua yang berkenaan dan yang x berkenaan...apa kaba semua? harap2 semuanya sihat dan wal afiat sekali..hehe ok la hari ni aku post waktu aku cuti raya cina dulu daaa...heheh masa tuh di KL aku memang terasa nak kuar jalan2 jap ngn kawan aku kerja kat HSBC Bank ni, dia ni gigih nk belanja, aku pun balun jela, siapa xnak makan hasil dari org belanja kan?? semuanya sedap2 belaka...hehe ok la aku sambung skit pasal ni

ok kali ni aku nak ajak korg makan kat restoran thai kat KL ni, restoran ni boleh thn gakla, harga pun affordable gak la kalau nk dikirakan...baik aku kasi FACTA skit ek...


FACTA FACTI TENTANG BAMBOO CAFE

1. restoran ni kat KL
2. harga dia biasa2 jek
3. bersebelahan dengan PAPA RICH
4. baru bukak restoran ni
5. menyajikan makanan berunsurkan thai
6. macam2 ada, tapi x semuanya ada...hehe...



kalau nak ikutkan tanda halal ni dah xle guna dah, tapi restoran ni gigih gila nk pakai logo halal ni gak, kene serang ngn JAKIM kang baru tau...


ruang dalam dia bercirikan ala2 kontem skitla, org pun bolehla tahan x terlalu ramai dan ruangnya pun x terlalu crowded sgt



ni menu dia, macam menu restoran biasa jek...hehe...


ba dia atas ba, ba di bawah bi, ba di depan bu...terlepas satu hurup ta di atas ta, semuanya babi buta...heheh


cap gedecap cap..hang boleh mana ni!!!!!!!!!


haaaa ni aku punya menu, nasi goreng sambal petai pedas....harga nya rm8.50 jek....x mahal kan???

zoommm

zommmmm

zoommmmmmm



tudiaaa.....sebijik sebijik petai dia, memang banyak dan merata-rata letak atas nasi tuh...


aku amik air bandung (sirap + susu pekat) berharga rm1.50 dan air kosong berharga rm0.30


jangan lupa, nak lebih kick lagi makan dengan cili padi kampung ek....barula mengancam (quote shin chan)


dengan ini lengkapla satu hidangan...


 mai makan!!!!!!!!!


hahaha aku balun cukup2 masa tuh, makanan dia memang sedap dan lazat selazat-lazatnya....lepas jek aku habis makan aku pun teruslah balik ke rumah untuk merelaxkan badan dan diri itu...terima kasih aku ucapkan kepada saudara azraf kerana sudi membelanjakan aku makan...yela org keje x tau duit tuh nak campak ke mana...hehehe ok la terima kasih sekali lagi ek....harap2 belanja la lagi....


p/s : rumate aku sebenarnya ada hutang nak belanja aku makan berdua naik kete ngn dia, tapi x belanja2 pun, dia lupa kot....

No comments:

Post a Comment