Monday 20 February 2012

Gym oh Gymbet!!!!!

hello hello kepada semua....hari ni nk citer skit la pasai g Gym Nation yang tersangatla rajin nk naikkan body la kononnya tuh...hehehe ok jom

masa tuh dapatla tiket free dari kawan aku rizal ni, rajinnya dia tuh sampai nk g ke gym untuk workout skit...aku pun xnak la lepaskan peluang ni.

masuk punya masuk ha kooo tgk la aku jadi apa....



WARRGGHHH PENATNYA!!!!!




kononnya nak calen aku la tuh, hehehe naikkan sampai 100kg, tapi xle menang ngn aku yang mampu hingga 130kg....hahaha....


kat sebelah shopping komplex jek gym ni...



lama gakla g gym ni, nak dekat 2 jam gakla habiskan masa kat situ, cuma aku agak jeles skitla ngn abg2 kat situ sbb body diorg mantap2 kot....tringin nk jadi cam diorg tapi apakan daya...aku sendiri pun x mampu, harapkan ada rupa jek bak kata kebanyakan org yang aku jumpa la pasal rupa aku ni....hahahah tapi body x best...xpela pelan2 jek cici ooooiii

aku pun melangkah kan kaki aku g shopping komplex jap. jalan2 akhirnya sampailah kat harvey norman....aku ni dah lama idam nk beli tibi tapi x dpt2 gak...akhirnya aku pun tertengokla satu tibi ni namanya HITACHI...huiii harga dia boleh thn rm699 tapi aku tgk2 punya tgk mmg tgh promotion 4 hari, harga asal rm899 tapi dia turun sampai rm200 jadilah rm699...apa lagi aku mmg x lepaskan peluang la, balun terus tibi tuh....
 
 
 
ni la tibi yang aku beli...



 secara rasmi harganya rm699


lepas jek aku beli terus aku balik waktu tuh nk maghrib dah....kawan aku plak ada band malam tuh...hahaha lepas sampai asrama jek aku terus cabut naik atas takut kantoi ngn warden...gila gakla tindakan aku ni, tapi nasib baik xde org yang perasan...hehehe apa lagi aku pun stat la gunakan benda2 ni sume...syokk oooo ada tibi, tapi yang aku sedihnya aku pun letak kat sebelah laptop aku, bukan xdak ruang tapi terpaksa sebab wayarnya pendek...huhuhu xpela, nanti aku susun elok2....



p/s : nanti aku postkanlah jamuan kelas aku kat hotel plak...

No comments:

Post a Comment