Friday 27 January 2012

Program yang Menarik!!!!!!

Alhamdulillah hari ni merupakan hari yang paling x best bagi aku bila aku nak balik ke tempat belajar, hurmmm letihnya tapi apakan daya terpaksa la gak...hurm meh aku senarai kan skit

elaun dah dpt...yeeaaaaaa

cuti...yeaaa (tp shit, cuti nak habis dah)

baru habis perform nasyid...yeaaa tp ada pecah suara skit...haha

pointer exam dah dpt, tp mungkin x sehebat rumate aku...hehe


tuh jela yang aku dapat senaraikan, yang lain nanti aku bg tau la...hahaha aku sendiri pun x tau lepas ni nak settelkan apa plak, byk sgt benda2 nk kene settel kan, ok apa2 pun aku bagi la tunjuk antara program2 yang menarik, ni pun aku dapat dua program jek....


 kat poster ni kat N9 tapi ahad ni kat penang ek...hehehe kat dewan sri pinang




ha ini la antara program yang menarik iaitu himpun sejuta umat dan juga ceramah ustaz azhar idrus...hurm aku tgk memang menarik dan juga memberi satu nafas baru kepada siapa yang mengujungi program2 ini kerana ia amatlah berbaloi....majlis ilmu baiii g la apa salahnya...

himpun sejuta umat not bad jugak boleh sertai nya jugak, siapa nak join boleh la, mmg best kalau join ni.

apa2 pun siapa yang berdekatan dengan shah alam, hulu kelang, dan senawang termasukla juga kat penang bahagian pulau nuuhhh boleh la datang ke program2 ni, x rugi beb memang berbaloi-baloi...jadi aku pun insya ALLAH kalau ada masa boleh la join benda2 ni sume...hehehe...


p/s : peminat ustaz azhar idrus gak...jadi kepada siapa yang sibuk2 nak menjatuhkan ustaz ni, udoh2 le tuh bawak beristighfar...peaaceeee yaaawwwww!!!!!!!!!! :-p





No comments:

Post a Comment