Sunday 1 January 2012

Kurang 12 JAM Ohhh My Arrrgghhh!!!!!!

hurm kurang dari 12 jam aku akan pulang ke tempat belajar.....malam tadi aku susah sangat nak tido, aku sendiri pun tak tau kenapa...hurm mungkin sebab aku mengalami masalah mental yang amat teruk. dalam FB dah banyak benda aku post tentang isi hati aku ni tapi ya ALLAH punyalah rasa x boleh terima jek kali ni...hurm nampaknya apa yang aku boleh buat hanyalah redha dan tawakal jela apa yang patut...sebab aku sendiri pun x boleh nak wat apa2 sebab benda ni sume dah rancang...


adoooiiii sakitnya kepala aku!!!!!!!


hurm apa yang membuatkan aku malas ialah....

- malas nak bangun pagi2
- malas nak g kuliah
- malas nak wat keje
- malas nak belajar
- malas nak ngadap benda2 tuuutttt...

oooooiiii cici apa yang ko cakapkan ni, go ooonnn la cici u can do it all....jangan think negatif sangat, chill k bank kata rizal tuh....

hurm kenapa bila aku nak balik jek aku rasa malas yang amat malas, aku sendiri pun x tau, aku pelikla pada orang lain, sume tulis kat FB seronoknya dapat belajar, nak masuk balik la, x sabar nak belajar la, aku ni lain, yela mmg aku akui belajar ni susah tapi aku rasa macam masih x boleh nak menerima keadaan kat sana lagi la, aku sendiri pun x tau kenapa, dari dulu lagi aku dah jadi mcm ni...huhu...hurm xpela cici ko teruskan jela, lagi 2 tahun jek, pastu ko blah la hidup ikut cara ko sendiri...ok2 aku akuinya k...


TAPI


TAPI


TAPI


TAPI


TAPI



Weeerrrhhhhh aku tetap rasa malas gak...


AKU TETAP SAKIT KEPALA!!!!!!




No comments:

Post a Comment