Wednesday 18 January 2012

Ke Kedai Abang Kenny (GoSiPlA sKiT)

Baru2 ni aku adalah gak pergi ke suatu tempat yang agak rahsia dan juga terpencil...heheheh assalamualaikum dan salam harap2 sejahtera kepada semua yang berkenaan dan juga yang x berkenaan tuh boleh blah dari vlog aku...hahaha ok kat sini aku adalah gak ajak kawan2, sahabat handai yang amatla pandai untuk jamuan makan2 secara yang amatlah rahsia (rahsiala sangat) hahahah untuk tidak melepaskan peluang ke kedai Abang Kenny...hoho seramai 12 orang yang terlibat iaitu aku, izzy, rizal, aus, ucop, kerol, bro, kiah, thiap, auni, anis, ngan aten...

aku pergi naik moto ngn rizal mana kala yang lain semuanya naik kete, hahahah korg bayangkan hari itu ialah hari yang kene pakai baju merah...baru boleh dapat makan free 1 set, jadi ada untungla makan untuk 12 orang, bayar cuma untuk 6 orang makan jek, untung ke x untung...rugi oooo siapa yang x g, satu hari jerk yang terlibat, kat sini xla ramai sbb x semua org tau ada kedai Abang Kenny kat sini...hehehe pas kelas jek apa lagi serbu la ke sini, sampai kan ada pensyarah pun kitorg sapu skali...hahaha

apa2 pun sambil2 makan tuh adalah gak kitorg gosip2 cam haremmmm ala2 gitu...hahaha apa lagi mulakanlah


ABANG KENNY!!!!!!!!!!!!


Hurm bagus2 kebersihan diutamakan...


hi nama saya ANIS....umu saya baru 15thn (hahaha nk tipu x berpada)


AUUMMM!!!!! auuumm!!!!!! AAUUMMM!!!!!!


Apa yang kitorg sibuk2 gosipkan?? jeng3 mmg amatlah rahsia kaw2 punya, masing2 memang akan simpankannya sebagai satu perjanjian, adakah ia bertahan?? hahahaha aku sendiri pun x tau...

apa2 pun memang la aku akui semuanya ingin menjadikan dan menjanjikan yang terbaik punyaaaaa...hehehe tapi tuh la lumrah la sebagai seorang manusia aku harus la tabah menghadapinya dengan sebaik-baiknya (da stat aku mengarut la tuh)


hahahah bunguks betul aku x pakai baju merah...apsal kuning plak...adeehh


yoobbb aus cuba menghabiskan dan membolotkan makanan yang sedia ada itu..


ko tgk apa tuh yobbb?? pompuan canteekk ke??


masing2 kusyuk gilerrr kalau tgh makan...nyummm nyummmm


 dah habis makan posingla skit baru mengancam...hehe


 lepas jek aku menyetelkan bab2 makan ni last2 aku pun amik keputusan ngn rizal untuk ke mydin untuk membeli gam dan juga cermin (last2 cermin x beli gak) heheheh aku pun beli la gam gajah sebab aku punya penyangkut asik jatuh jek sbb x thn gam dia...huh geram btul aku dibuatnya.....WHAT A DAMN LESS

sesudah itu pergi la kejap ke MUSIC WORLD nak cari cable gitar si rizal ni ha...pun x beli gak, gatai betul la dia ni...hahaha sbb x mampu, harga xde yang rm10, semuanya rm30 ke atas...ish mmg cekik darah gak kedai ni, yela dah branded kenela mahal baru la ada kualiti...

aku pun balik la dan mengucapkan salam perpisahan sementara kepada mereka sbb mereka nak blah naik kete...aku tetap setia ngn moto jek...hehehe ok la bubye bye bye....


p/s : kalau nak beli makanan biar berpada...hehe :-) peace yawwwww!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment