Sunday 1 January 2012

Bye bye 2011 Hi 2012!!!!!

 



salam sejahtera dan salam 1 malaysia kepada semua orang2 yang masih lagi setia dengan blogs saya, apa kabrun semua, saya menggantikan pakcik sementara untuk dengan ini mengucapkan selamat tahun baru 2012 masihi...hurm hari ni 1/1/2012 amat menjadi satu tarikh yang amat keramat kerana manusia telah bermula untuk mencipta azam baru untuk memperbaiki diri dengan lebih baik, hurm kat dalam 'muka buku' bak kata najwa latif tuh telah bermacam2 azam baru yang dibuat,ada yang kata nak kawin la, ada yang kata nak tunang la, ada pulak yang kata nak kuruskan badan la...huh kuruskan badan????


ni gemuk ke tough????


ni plak??? gemuk ke???


apa2 jela asalkan!!!!!!

ASALKAN!!!!!!

ASALKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Janji bahagia ek....heheheh



terima kasih kepada semua kerana anda semua jujur...hahahaha daripada saya david acu lentok



AZAM TAHUN BARU SAYA!!!!

Banyak nak senaraikan ni, tapi boleh la kalau nak senaraikan la ek


 berkawan lebih ramai kawan


tahun ni nak kuruskan badan skit kot...hehehe dah gelebeh dah


nak jadi org yang dipengaruhi dan bukan mempengaruhi


tukar moto baru


beli kereta baru


beli gadget baru (like i phone, i pad, dan segala pad2 la)


jadi orang yang sentiasa ceria


jadi org baik hahahaha (auta jek tuh)


 nak kumpul banyak harta



rasanya takat tuh jela kot, klu nak senaraikan semua sampai bila pun x habis....ish2 ok la sampai di sini sahaja lah pertemuan kita ek....salam

p/s ; kenapa hari ni aku post baikkk jeeekkk selalunya carut maruk maki hamun sumenya ada...nafas tahun baru kot...hehehe

No comments:

Post a Comment