Friday 30 December 2011

Segmen Carut Mencarut Lawak (Mana BURONG Aku!!!!!)

CERITA YANG MENGGEMPARKAN...

Al kisah terjadi suatu cerita yang amat mennyayat hati iaitu citer yang boleh menggamit perasaan kepada sesiapa sahaja...iaitu bermulanya di suatu tempat yang agak lumayan iaitu di tepi pantai bersama dengan 2 orang yang sibuk memerhatikan benda yang amat memalukan semua orang...saksikanlah...



di suatu tempat yang hening...


 huuuiiii aku nampak BURONG la, besar gila baiii....jeles aku ni jeles!!!


 mana2??? yang kat sana tuh ke??
bukan-bukan tu KECIK jek


 huuiiii BESAR siot BURONG tuh.....ish...biar BETIK!!!!!


 aduuiiii malulah....BURONG aku kecik jek..huhuh malunya.....


 haaaaa korg tgk mamat ni mesti BURONG dia besar kan??? hahahaha.......


kalau korg nk tau disepanjang tebing2 or org asli tok tok kata benteng la, kat situ adalah bekas tapak tsunami dulu, habis kete2 kat tepi jalan tuh ditolaknya...,.tapi aku bersyukur sebab xde kat situ masa tuh, sbb masa form 2 lagi kot, ish lamanya

TAMAT...

hahahahaha lawak tul la citer ni....ok la apa2 hal pun nanti aku sambung la citer lain k....

p/s : korg jangan pk yang bukan2 melalui citer ni ek... x kene mengena pun dengan apa2 jenis bentuk yang pelik2 semuanya dalam keadaan normal sahaja....bye2....

No comments:

Post a Comment