Tuesday 20 December 2011

Kenangan Lalu (Nasyidun Al Falahun)

Salam gebang kepada semua pembaca-pembaca blog saya yang x seberapa ni...hehe hurm hari ni segmen kenangan lalu, hurm hari ni aku nak post la benda2 yang agak2 korg pasal apa, yeeeee ko amatlah x pandai kerana aku sebenarnya yang x pandai kerana dah nulih kat atas tuh...hehe apa lagi citer pasal nasyid la..hehe ok segmen kali ni aku nk citer la ckit pasal pertandingan nasyid pulau pinang yang bertempat kat USM ni, hurm apa yang menyedihkan pakcik ni ialah....uhuk uhuk pakcik batuk skit sori2...heheh kumpulan nasyid pakcik ni dpt tmpt ke 3....hurm xpela rezeki dari ALLAH yang MAHA KUASA...uhuk uhuk...baik la aku tunjuk la kat korg yang nk sgt tgk2...hurm haaa ok jap.


cukup lawa kitorg puya performance, tp xpela apakan daya....


hehehe....ALHAMDULILLAH kumpulan kitorg dapat la gak tempat ke 3...hurm jadi la...apa2 pun kenangan ni akan ku tempuhi pada tahun depan, no 1 di hati kami....heheheh...


ni ha gambar aku berposing ni, cantik x makcik??? hehehe


ok la bye2...

p/s : bersyukurlah dengan apa yang kita dapat...

No comments:

Post a Comment