Friday 30 December 2011

Gonjeng Ke Sogo KL

gonjengan pertama aku ialah sogo kuala lumpur, siapa x kenal ngn sogo ni, hanya org yang betul2 x pernah masuk bandar jek yg x kenal apa kebenda manatangnya sogo ni, yang aku peliknya pada shopping kompleks ni, tiap2 hari sale aja memanjang, aku pun x phmla.


 kok kok kok kokkkk!!!!!!!!!!!!!! ayam2 mana ni??



 auuuu cantikla hanbag ni nyah, berapa ni??, kata lelaki lembut ala2 gitu kepada pelayan, tetapi pelayan itu tidak melayannya kerana dia tidak lawa...hahaha


lepas jek tgk2 tmpt2 hanbag tuh aku terus g ke tingkat 6, tingkat yang paling org xkan miss bila datang ke sini iaitu food court...haha


 popia basah sama lidah ular, yang terjuloq tuh la lidah ular...haha harganya untuk 2 keping cuma rm4.90, murah ke x???


 sambil menyambil tuh sebat skit cendoi dibuat oleh mamat yang berdahi jendul....hehe harganya rm2.50, bolehla...


pas makan aku trus ke tingkat 4, anak buah aku tuh lorat nk belikan hadiah sbb hari jadi dia dah dekat. antara barang2 yang dia mintak ialah :
1. skooter
2. skateboard
3. kasut roda
4. patung toy story (what the hacks!! dia darjah 4 la)

dia pk yang duit ni umpama pasir yang tidak ada nilai, kerana hidup dengan serba kemewahan yang teramat sgt2, ish2 dia ni x tau susah langsung. tau nk mintak jek, last2 aku wat keputusan yang paling genius tahap gaban punya.


 ui ui hensem la mamat yang nk tangkap gambar kita tuh, jom kita tangkap dia!!!


 syurga kanak2 yang x reti2 nk bijak menabung, semua dihabiskan duit ke arah benda2 harem ni


 last2 ni la keputusannya....haaa belilah baju ngn seluar, harga semua2 skali ialah rm1350, jgn terkejut kerana anda begitu bongok untuk mempercayainya....hehe


 haha muka mamat ni dah kelat menunjukkan tanda2 datangnya bulan


ha itu jela yang nak aku citerkan kepada korg sume,harap2 korg sume amat2 la terhibur ngn citer bangang dari aku ni...hahaha apa2 hal pun semoga korg sume ceria2 selalu k....bye....

No comments:

Post a Comment