Sunday 25 December 2011

TeKa TeKi TeKa TeKaK!!!!

salam salam dan salamunsalam kepada semue pembaca sekalian....hok apa kabar kepada semua, harap2 sihat wal afiat kepada semua la ek, jgn jadi gemuk mcm saya dahla....hahaha x sangka aku dah makin berisi bila aku duk rumah ni, hurm mana nk jadi kalau mcm tuh asik makan jek, walaupun jadual aku agak full ngn mcm2 keadaan yang agak memeningkan kepala, tapi ALHAMDULILLAH aku dapat gak menghadapinya dengan sabar insya ALLAH. ok la hari ni aku nak bagi teka teki skit la kat korg memandangkan aku dah lama gakla x post kat wall ni, hurm korg pernah tgk x pokok epal kat kem tentera, haaa aku pernah tgk tau, nak tau, ha aku post skit....heheheh

ha korg nampak x ada buah epal kat pokok tuh....huhu...


hehehe haaaa ini la teka teki yang aku boleh bagi kat korg, huem agak2 korg la ni pokok epal betul ke x korg tentukan sendiri, jawapannya nanti aku bagi tau kat komen atau chat blog....hahahaha ok la sampai disini jela post aku kali ni....hehehe ok la bai boi....hehehe :p

No comments:

Post a Comment