Thursday 22 December 2011

Bantulah Sekadar Yang Boleh Adik Ahmad Mahir Bin Che Amran

Assalamualaikum kepada semua pembaca sekalian, uhuk uhuk kali ni pakcik nak memberi satu perkara yang amat menyentuh perasaan pakcik ni sebenarnya apa yang hendak memberitahu ialah salah seorang sahabat perjuangan nasyid tanah air iaitu Che Amran (Raihan) telah menerima satu ujian dari ALLAH iaitu anaknya baru menjalani pembedahan di HUKM dan jika mau lebih lanjut lagi sila lihat di link http://www.youtube.com/watch?v=Yco-t7zRXDA&noredirect=1 untuk melihat lebih lanjut keadaan adik Ahmad Mahir Bin Che Amran.

Beliau meminta sedikit sumbangan dari orang ramai untuk mebantu meringankan beban saudara ini, oleh itu jika ada lebihan kewangan atau sudi untuk menyumbangkan atau meginfakkan sedikit harta ke jalan ALLAH bolehla salurkan pada MAYBANK 164397966095 atas nama CHE AMRAN BIN IDRIS.

oleh itu jika tidak ada apa2 yang ingin disumbangkan cukuplah sekadar menyumbangkan seikhlas doa untuk Adik Mahir ini moga dia cepat sembuh. kerana doa itu juga sebagai satu sedekah dan satu senjata utama mukmin kepadanya untuk mendapat makrifah dariNYA. marilah kita sama2 mendoakan agar adik Mahir ini sembuh, mari kita sama2...


' ya ALLAH ya tuhanku, aku memohon kepadaMU ya ALLAH, sembuhkanlah penyakit yang dialami oleh Adik Ahmad Mahir Bin Che Amran, berikanlah kesihatan kepadanya dan berikanlah dia sihat supaya dia boleh hidup dengan ceria dan baik di dunia ini, berikanlah kekuatan kepada keluarga Che Amran Bin Idris dalam menempuh segala kehidupan di dunia hingga ke akhirat sana, berikanlah dia kesempurnaan yang baik kepadanya....aku memohon kepadaMU ya ALLAH...AMIN ya ROBB...'


 Che Amran Bin Idris


p/s : syukurlah ke atas kita kerana kita masih lagi sihat dan masih lagi boleh hidup dalam kesempurnaan di dunia ini, moga2 mereka juga dan seluruh muslimin dan muslimat di dunia ini mendapat kesempurnaan hidup dan diredhai oleh ALLAH...INSYA ALLAH... :-)

No comments:

Post a Comment