Wednesday 28 December 2011

Oh Malangnya Nasib AIM...


alamak kabur al kabir la plak....heheheh


Salam kepada semua yang terlibat dan melibatkan diri sebagai seorang manusia di muka bumi ni...uhuk uhuk pakcik nak citerkan la serba sedikit tentang apa yang perlu diceritakan... hurm tajuk hari ni mcm agak pelik skit la...apa yang peliknya tuh huh kalau korg nak tau bacalah sampai habis...hehe

ALHAMDULILLAH pakcik akhirnya dapat gak jemputan umrah yang telah direalisasikan oleh ASTRO Oasis...hehehe silap la plak, biasalah pakcik ni memang mereng skit la...hohoho jemputan oleh ASTRO apa ntah untuk ke show AIM secara live di bukit jalil tuh....

ok la pakcik ni sebenarnya dah lama x citerkan hal yang patut nya pakcik nk citer, citer ni agakla tragis iaitu mmg pakcik kali ni wat giler skit la waktu final exam aritu, huh bila esok nk exam tuh pakcik sempat lari g bukit jalil, peeehh mmg agak tragis gak la, dahla  balik petang, pastu besok pagi tuh ada exam lagi…huiiiii mmg berani mati punyalah, haaaa korg tgk la apa yang patut.


tarikh 12 november....exam final stat 14 november...mmg gile betul la mamat ni...ish ish ish
ko nampak x tiket ni!!!! woooiii  buta ka!!!!


ha mcm biasa kawan aku iaitu encik rizal saari...hehehe

 
 peace no sex dan fcuk....hahahah


masa aku pergi tuh peeeeh punyalah ramai artis martis yang ada kat bawah nuuuhhh hurm aku sendiri pun tringin gak nk jumpa tapi apakan daya, misi untuk aku jadi mcm diorg pun masih jauh lagi, manalah tau nanti aku pun akan duduk sama gak ngn diorg kat bawah tuh...hehe apa yang menggelikan hatoi aku ni ialah Faizal Tahir tuh siap pakai baju menghelip ngelip (ckp utara skit) hehehe tuh yang x thn tuh...hohoho apa lagi check that out babe...


tiang apa yang punya la panjang nak mampos tuh??


aku tgk AIM ni agak meriah ala2 granded gakla tapi apa yang menghairankan aku sendiri la apa yang menyebabkan semuanya warna biru jek, diorg sume ni tgk BLUE ka apa...hahah

CITER DRAMA HANGIT BERGAMBAR MENGEJUTKAN!!!!!

baikla saya dengan ini memutuskan anugerah lagu keseluruhan terbaik jatuh kepada.......YUNA!!!!!!! dengan lagunya PENAKUT!!!!!


Waahhhhh I x sangka la u....ooohhhhhh aaiiiii gaaaaddd!!!!!!

ohhhh terima kasih dunia, terima kasih oooohhh i really terkejut sekali....


yeaaahhh!!!!!! i menang uuuu.....

TAPI

TAPI

TAPI

WHAT THE HELLL!!!!!!



HANG TGK NI!!!!!!! X PUAS LAGI....


HA TENGOK LAGI!!!!!!!!



HAHAHA...yessss aku dapat merampas kembali hak aku, padan muka ko!!!!


oohhhh tidak!!!! jgn pergi sayang!!!! jangan pergi!!!!!!!!


ooooo CAAKKK!!!!!! mana ada i pergi mana2 sayang...i kan ada kat sini...hehehe


hensem x i wat mcm ni...chuuuu.....


HEHEHE....Secara fucta nya pihak pengajur telah membuat silap iaitu juara lagu keseluruhan ialah sepatutnya dimenangi oleh Anuar Zain iaitu dari lagu sedetik lebih tetapi dimenangi oleh Yuna melalui lagu Penakut...hurm punya la takut aku sampai mcm mana la boleh tersilap benda tuh, hurm memalukan betul la, lepas tuh penerima anugerah wirama pulak cakap panjang menjela mcm buat ceramah...haaiiihhh punyalah payah betul benda2 ni...

Okla sampai di sini jela pakcik nak habaq hang kat semua yang ada kat sini....hurm ok la lain kali aku post baru lagi k....bai bai bia....


No comments:

Post a Comment