Thursday 29 December 2011

Segmen Carut Mencarut Lawak VERSI Cerciter (Al Haq Qul Yaqin)

Al KiSaH CeRiTa CiRiT TeRaK....

tersebutlah satu al kisah 3 sahabat bergondol yang suka bergonjeng ganjangan di sebuah shopping kompleks dekat dekat ngn bukit kubor. 3 gondol ni ada matlamat iaitu nak tgk citer yang agak2 dikatakan bestla tapi x berapa nk kata best sgt2 sbb yang best2 semua dah disebat oleh gondol2 cibai yang lain.


 apa tgk2, lu x puas hati ka???nama aku laliq al laloq, org panggil aku Tok Sheikh tau, korg kenal ke aku, kalau x kenal boleh la berkenal kenalan, mintak no tepon??



ada plak seorang gondol ni yang x ada rasa kemaluan dan segan silu nya bergambar seorang diri, dia merasakan dirinya ckup bertuah, apa yang bertuahnya tuh, tuah ayam nampak di kaki tuah manusia nampak di hidung dia tuh....ha ko tgk hidung dia...hohoho....


heeeee nama saya cici al maru, org nk panggil aku aaaaa.....apa ek?? apa2 jela, janji layan...


apabila sudah tiba di depan skrin mereka menatapnya dengan penuh kusyuk dan tawadduk, apa yang diperhatikannya ialah satu skrin yang mempunyai nama yang tah apa2 pun aku x tau dan juga waktu berlepas.


citer shaolin ngok ngek kul 9.00, citer hijau horn babi kul 9.30, citer WWFcuk kul 11.10, citer Yogi Yoga kul 12.00.


apa aku nk tengok ek, nk tgk citer hijau kang aku jadi hulk, aku tgk citer WWFcuk takut jadi au au....aduuuhhh....


dengan berbekalkan kecekalan yang begitu jitu dan juga hati yang penuh keimanan, mereka bertiga gondol ni telah membuat keputusan yang amat genius tahap beruk iaitu memilih cerita yang berunsurkan alam2 fantasi yang cukup memperbodohkan org sesiapa sahaja yang ingin melihatnya, mereka terpaksa kerana bagi mereka ia adalah satu keputusan yang paling muktamad.

IAITU CERITA!!!!!!!!!!!!

 huyyyooooo power tuuuu!!!!!


 depan macam dah cukup hebat!!!! bagus2


ditaja oleh 7 eleven



apabila gondol-gondol ini sudah membuat keputusan, perut mereka menari-nari menunjukkan satu tanda yang amat pasti mengikut irama rentak ala2 padang pasir, jadi mereka telah membuat keputusan untuk menyebat apa yang patut mereka sebat


huuaaa hahaha...... aku lapar!!!! jom kita serang restoran hurrrmmm apa ek??? lantakla restoran apa pun, yg pastinya!!! hahaha aku tetap lapar....


huaaaa hahaha buku mcm buku kematian jek aku tgk!!!


hahaha bestnya citer komik ni


hahaha meh kita tulis siapa yang harus mati lepas ni!!!!!!!


akak yang sana tuh pun sedap kalau buat satay ni!!!


apa lagi, tekan....tekan....


siapa aku nk bunuh ek, nk bunuh lembu ke?? kambing ke?? ayam ke?? brokoli ke?? sawi ke?? arrrghhh!!!! nk bunuh semua, yang penting aku nk makan!!!! hahaha...


oooohhhh ni ada plak air pili campur ngn liamu masam, apa lagi.....bedal la.



hahahaha....hahahaha....rasakan ko lembu, rasankan ko ayam!!! ko mati di tangan AKU!!!


 hahahaha aku dah bunuh akak tadi wat black paper....urrrmmm sedapnya!!!!!!


begitu la citer kejam ketiga-tiga tungkek tadi, diharapkan citer yang agak bodoh ini menjadi pengajaran kepada mereka dan keturunan mereka seluruhnya....


citer ini adalah dikhaskan untuk berumur 18 tahun ke bawah sahaja, tidak digalakkan untuk mereka yang telah akil baligh kerana amat merbahaya, ia mengandungi unsur2 gelak yang melampau, mimik muka yang menakutkan dan juga cerita yang tidak releven

No comments:

Post a Comment