Thursday 22 December 2011

Kenangan Lalu VERSI Komik (Rasuah oh Rasuah Al Puri2)

uhuk2 salam pakcik ucapkan kepada semua pembaca, hehehe hari ni pakcik nak citer la skit bab2 tentang kenangan lalu yang pakcik nak citer kan....heheh aritu pakcik ada citer pasal expidisial ke Konsert maher Zain, kali ni pakcik nk citer la pasal aktiviti merasuah yang paling terbaeekkk skali, kalau korg x caya baca la komik yang pakcik sediakan ni...hehehe komik ni 18 tahun ke atas tau sbb ia agak mencarut yang tahap cipan punya....hehehe selamat membaca...


AKTIVITI RASUAH AL PURI2 TELAH BERLAKU SECARA BIJAK!!!! CECITER CECITER!!!!


Hoi al Hai kepada semua al gundol gundol sakalian....hurm hari ni saya prof cici al maru akan menceritakan kisah suatu rasuah telah berlaku diantara gundol rizal al singh ngn shuhaimi meor hasan (boleh pandang2)...hurm bagus2 mereka ini merancang untuk merasuah.....apa lagi kita intip lagi....


di sini la tempat mereka melakukan rasuah....







kalau korg punya la bijak tahap babi, korg tgk tmpt ni mmg strategik ngn xde org lagi dan juga pekerja2 kat situ mmg bersubahat apabila mereka mengupah dan menganjing diorg....ooohhhh bijak ko ek rizal singh...


hehehehe aku nk bagi ko satu juta, ko stuju x, lakukan album aku (FUCKTA satu juta duit jutaria ek)


ha korg tgk tuh!!!! siottt betul, main rasuah ek!!! ooohhh lahanat punya rizal singh, nk merasuah ngn suhaimi meor hasan (boleh pandang2) oooohhh ini mesti nk bantu nk lakukan album bunguks tuh....ish ish ish tobat2 la korg


TGK!!! sampai resit pun nk berasuah skali.....x habis2 la korg ni bukan tuh jek diorg rasuah ada lagi



TGK KAT BAWAH NI
-
-
-
-
-
-

rasuah sayap ayam (loghat kedah skit boh)


rasuah air


rasuah pinggan mangkuk cawan hayun bongok



DAN YANG PALING BAEEEKKKK SKALI PUNYA RASUAH DIA TUH!!!!
-
-
-
-
-


RASUAH PIZZA ALOOOHHAA CHICKEN!!!!


hahahaha.....meh makan2...haha nanti berjaya la kita ek....


waduh!!!!!! sticky2 gitu!!!!



akhirnya aku telah memanggil rizal singh dan suh bagi keterangan tentang perkara ni dan dia telah mengaku salah atas perbuatan dia tuh.....ooohhh wat rasuah belakang2 aku ek....x guna punya olang, apa lagi aku mengambik keputusan yang amat drastik iaitu membahagikan duit rasuah tuh ngn aku.....hahahaha......

apa lagi aku gerenti album suhaimi meor hasan akan laku punya.....



haaa ko tgk, kan dah laku album dia...ish ish ish....akhirnya berjaya gak korg merasuah ek...hahaha

No comments:

Post a Comment