Friday 30 December 2011

Kenangan Lalu (Berjoging di Bukit Kepala Otak Ko Berjambul)

hahahahaa salamunsalam kepada semua yang melibatkan diri dengan yang x melibatkan diri secara langsung atau tidak secara langsung...ok la hari ni pakcik nk citer kan skit kenangan lalu yang pakcik pernah alaminya dulu, rasanya dah lama segmen ni x diutarakan...hehehe ok la jom kita sambung ek...


KENANGAN PAGI2 BUTA NK JOG...

pagi2 ni timbul plak perasaan nk jog plak, aku tgk perut aku dah maha boyot2 ni bila la dapat slim kan...hahah nampaknya kene istiqamah la, aku g kul 7.30 pagi ni dan gila betul, ramai yang turun padang gak pagi2 ni, huiishhh mmg ramai budak2 maktab kat sana, mana2 yang aku kenal tuh wat2 la megah2 kan diri untuk tunjukla aku ni rajin jog, tp sbnrnya aku ni pemalas tahap babeng....hahaha apa2 pun nampak gak pensyarah2 yang lain turut jog mcm en. rosli dari HEP, aku pun tegurla apa yang patut kang dia kata aku ni sombong plak, pale betulla dapat gakla aku tawaf kat situ 7 kali gakla, haaaa pas aku nk g haji untuk tawaf INSYA ALLAH by MAHER ZAIN....hahahaha......

tapi aku tgk jog ni agak menyeronokkan gakla, sambil tuh dah pukul 9 aku masih nampak lagi bulan gagah giler nk memancar kat sebalik langit tuh, adakah aku segagah dia??? hanya tuhan jela yg tau.....hurm ok la.

 bukit dumbar yang dumberer, apa menatangnya dumberer tuh, anyone explain please????


 peace no insane.... ha dah lepas jog g plak sebat bekfas kat Mc D tesco penang, hoho syok harganya rm4.40.....hurm ok la burger mcm tepung gandum, telur dari ayam, dan piece of chic, kata kawan aku ham, babeng betul....hahaha...ha sila2 la ek


haaaa ko tgkla, haram punya budak, berterabur jadiknya, hahaha xpe2 diorg ada gaji nk kemas benda2 ni sume jgn risau.....happy meal sudeeeehh.....ko tgk kat cawan tuh, itu kopi ke teh susu???

sbnrnya dua2 jawapan adalah salah, jawapannya ialah teh creamer....hahaha mana ada susu kat Mc D....ish ish ish.....ok la aku balik pastu hadap lagi teh, sbb aku repil td.

No comments:

Post a Comment