Thursday 22 December 2011

Segmen Carut-mencarut Lawak (RESEPI MEMBUAT KOPI SUSU BERSAMA RIZAL SAARI)

RESEPI MEMBUAT KOPI SUSU BERSAMA RIZAL SAARI

hi, namaku rizal saari akan menunjukkan cara2 bagaimana nk bancuh kopi susu ek, kalau korg tgk mmg nampak macam mudah, tapi sebenarnya memerlukan kepakaran yang cukup mendalam serta naluri yang cukup bagus untuk membuat kopi susu ni, kalau hati x senang, xjadi. aku belajar bancuh kopi ni pun sampai peringkat master dari Universiti Off Coffee Tea kat gooheadgostan iaitu dekat2 ngn negara setan.


 hehehe korg boleh ke calen aku dalam bab2 bancuh kopi aku ni


 mula, korg koyak kan kertas ni ek, nk koyak pun ada seninya jugak, org buta seni mmg OUT dari kelas ni ek


 pastikan menggunakan kreamer McD ek, kalau nk guna creamer lain boleh tapi pastikan yang mahal


 kopi haruslah pada suhu 70.0367532 darjah celcius, siapa x dapat sukat ke darjah ini akan tak jadi


 yeee mulakan kita menabur ek


 tabur lagi


 dah gini la jadinya


 kemudian gunakan gula halus cap McD untuk kemanisan yang berpanjangan...hmmmm kan?? (quote hana)


 yaaaa tabur bagi sekata ek



sesudah itu jadilah kopi susu yang sungguh enak dan boleh sedia diminum....hehehe sekian dari saya rizal saari melaporkan


TAMMATTUK!!!!!


 dua gunung APAM ni nampak menyelerakan


 ditambah lagi ngn pelincir marjerin dan juga syrup gula


 auuummm menyelerakan....


 yeaaahh kita kasi RABA sama dia dengan PELINCIR marjerin


hahahaha ok la sampai di sini yang boleh saya postkan....hehehe selamat mencuba ek resepi itu tadi....hahahahaha uhuk2 sakit tekak pakcik ni...hehe

No comments:

Post a Comment