Thursday 29 December 2011

Segmen Warung Kome (Dave Deli)

uhuk-uhuk...pakcik nk citerkan la ada satu kedai kat queensbay ni, kedai ni di suggest oleh rumate pakcik sendiri...heheh nak tau kisah dia, tgk sendiri la...

huhuh apa lagi bedal la kat kedai ni....



ye saya adalah kiran, org panggil saya kiran or ki ek, rumate saya saja yang panggil saya tok ki ek.


how can i go to the toilet!!!!! ooohhh where is it???


hahaha.....lepas ni siaplah aku bedal2 semuanya...


kejap gelap


kejap terang


haaa ni dia, aku punya yang kiri tuh, ice honey lemon, harganya rm2.80 manakala rumate aku punya ice lemon tea harganya rm2.20


hahaha...hehehe....huhuhu....


eeeee....mana satu aku nk sedut ni!!!


rumate aku punya.....harga rm13.00, mcm chicken chop la.....


ha amik kau!!!! ni aku yang punya.....harganya rm20.20....hahaha mcm nak mampos aku nk mengabiskannya....sial betul


yo apa lagi!!!! mari kita serang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kata2 rumate aku ni, dia kata dari makan kenny rogers baik makan kat sini lagi puas hati, harga dia xdelah mahal sgt, tgk2 dia punya pun lebih kurg jek...hohoho....ok la sampai kat sini jela aku citer hal aku pada hari semalam....hahaha next my rumate sebat kat mana plak??.......


 
 FRIENDSHIP FOREVER!!!


uhuk2 apa2 pun kedai ni memang sedap, kalau korg nak rasa boleh jek datangla ke mana2 dave deli di cawangan seluruh Malaysia...hehehe jemput makan ek....bay bai... :-)

No comments:

Post a Comment