Thursday 28 June 2012

Ada Petanda

hai hei huiii....hurm hari ni aku nk citer la post=post yang lepas, perkara ni berlaku pada hari isnin minggu ke-2 aku kat tempat belajar ni...citer dia gini...pada suatu hari..haha ok2 aku seyes...aritu aku g la mydin kat BJ ngn kawan aku si rizal tuh....apa yang berlaku adalah satu perkara yang mengejutkan aku sendiri iaitu aku kempunan gakla nk minum blog, ko tau ke blog tuh apa??? blog tuh mcm each a cup la, tapi masa tuh gak aku beli la tisu, biskut diet dan juga kopok skit2....masa tuh aku beli la dengan gigihnya blog volcano milk tea tanpa black pearl (sbb dah habis)...masa jalan2 nk g ke parking kete tuh, dgn x semena2 tiba2 jek....

 AMAIGADD!!!!!

AMAIGADDD!!!!

AMAIGADDD!!!!

Aku punya blog tetiba jatuh dan pecah, padahal x minum pun lagi, aku pun garuk kepala gakla...mcm mna boleh jatuh ni?? padahal aku bawak td ok jek....hurm apa yang terjadi ekkk????
   

akhrinya kawan aku ni blah trus dari tempat kejadian


waktu tuh aku memang x sedap hati, apa kene tetiba jek elok2 jatuh mcm tuh??? tapi aku x berputus asa, dan akhirnya aku wat keputusan bahawa aku pegi beli lagi satu.....



p/ s : akak jual blog tuh pun naik pelik aku beli 2 kali dalam masa yang sama...biasalah kempunan la katakan....hehehe....

No comments:

Post a Comment