Sunday 17 June 2012

Bermula la ku SEM 6

hai hai hai.....hari ini merupakan hari yang amat memeningkan kapla aku sendiri kerana aku akan bermula la sem 6 secara rasminya ek...haisshhhhh teruk gak kali ni sbb praktikum dah 2 bulan plak....oh wow amat tragis di situ...sok sesiapa yang harus menghadapinya kalau x lain dan x bukan AKU la....hahaha

wopppplaaa sory guys sbb aku dah lama x update blog ni bukannya apa jadual aku teramat la FOOL masa cuti aritu,so minta ampun ya pak....hohoho

tapi yg aku sonoknya bila aku dah sampai kat maktab ada gak kaki nk borak mcm OB yang borak tentang POLITISM nya itu, amat menarik dan aku ngn dia biasalah berbincang bila bab hal nk masuk PRU 13 ni....hohoho memang menarik....thanks OB....

bincang punya bincang tuka kaki plak gi dgr citer al dinus wal minus wal panus plak punya citer...perrrhhh dia punya citer askar wataniah amat dasyat skali. aku pun x tertanggung...hurm nanti aku citer lebih lanjut ek mamandangkan dah lewat...hahaha

ok la skrg pun dah jam 2 35 pagi dah ni,sok nk g kuliah mcm biasa dah....hoho ok la aku cau dulu ek...bye bye bebe...



p/s : dah bersedia ke aku nk menempuh SEM 6 ni????? tgk jela esok......

No comments:

Post a Comment