Monday 18 June 2012

Warna Warni Cuti Cuti Sem 5 Lepas

ye salam sejahtera kepada semua org.....kabo hari ni?? harap2 semua nya seperti gampang hendaknya ek...hehe ok la pada kali ini aku nk post kan la skit pasal apa yang aku buat waktu aku cuti 3 minggu lepas, seperti biasa....



 RM1500

RM1500

RM1500

RM1500?? RM1500?? apa tuh??

haha buat permulaannya aku nk ucapkan tahniah la pada sahabat aku yang sorg ni kerana berjaya mendapat tempat ke 2 untuk nyanyian lagu-lagu ketuhanan...hahaha apa lagi kalau x sheikh kita tuh yg memang tengah naik sheikh tuh....hahaha, apa lagi BOLING 10 ROUND LA....hahaha apa2 pun tahniah aku ucapkan kepadanya....

ceciter dia gini, benda ni berlaku pada waktu aku nk balik dari tempat aku belajar, kalam kabut aku naik kete merah aku tuh dengan memecut power skali hingga 160 kmj (nampak bebenor nawok dia tuh) sampai ke KL, kemudian esok nya aku terus bergegas ke PUTRAJAYA sebab ada HIMPUNAN JUTAAN BELIA, waktu tuh kumpulan aku xde rezeki nk dapat tempat sebab ramai sangat yang power2, jadi aku pun dengan penuh usaha dan tenaga aku pun menenangkan diorg supaya cuba karok lagu2 ketuhanan ni dan ALHAMDULILLAH 3 kawan aku ni dapat finalis, dan salah seorang nya gakla yang sangkut dapat rm1500, so itulah jawapan kepada soalan di atas, sekian terima kasih....


ok pensyarah bagi berapa markah untuk bhgn esei pada kali ni?? hahaha mengong....
   








 AUMMMMM!!!!!!


hadoyaiiii ni citer pasal makan plak...haaa pada waktu ni tempat makan stimbot kat UPM serdang....hohoho pada masa ini aku dengan penuh semangatnya memakan dengan penuh lahap dan pelahapnya....aummm aummm sampai banyak gakla aku makan,komen makanan kat sini ok tapi dia punya hidangan dia sume murah2 la, ketam kecik (aku xle makan ketam), udang kecik (aku xle makan udang) dan dia punya fishball pun keras2 mcm kene masuk ais banyak....aku pun x kisahla amik la gak yang mahal2 punya makan puas2 sampai kek harijadi anak buah aku pun x jadi nk makan kat situ...hahaha bawak balik la....

regenya cuma 25 hengget jek untuk satu kepala...artis pun ada makan situ gak waktu aku tengah makan, hurm feymes gak tempat2 dia kat sini.....hohoho...OK NEXT PLEASE!!!!!



 POKOK DERIAN


 BUAH DERIAN


 ORANG DERIAN


 SI PEMAKAN DERIAN


 KETE DERIAN


 POKOK DERIAN 2.0


pristiwa ni plak sewaktu aku datang ke NOGORI SOMBILAN....hoho kejadian berlaku kat sini plak konon-kononnya nak makan derian kat dusun orghang....tuh yang jumpa orghang derian tuh....hehehe apa lagi sebat la durian dia

boleh tahan la durian dia sebab benih ni bawak dari BRAZIL sana untuk RND, ko tau ke RND maksudnya apa...hahah maksudnya dia x kaji lagi jenis apa durian tuh, main tanam jek, tup tup jadilah derian....hahaa

satu berita waktu dalam perjalanan g sana pensyarah aku Puan F bg mesej kat aku dia kata exam MTE aku lulus, ALHAMDULILLAH tapi aku xdelah nk penting diri, lalu aku tanya la gak budak2 kelas aku mcm mna, dia kata sume nya lulus dengan baik, ALHAMDULILLAH kali ke 2, aku pun sonokla dalam kete tuh walaupun dalam keadaan kapla sakit dengan jalan bengkang bangkok tuh...hoho jadi aku apa lagi

NEXT LA PLAK....



 SKRIN TUH KASI BESAR SKIT WALAUPUN X NAMPAK TAPI KO TGK YANG TENGAH TUH DAPAT BERAPA POINT MARKAH DIA?? HAHAHA....AKU LA JUARA....


KEADAAN KAWAN AKU YANG GERAM NGN AKU....HAHA JANGAN MARAH EK HASNOL


yang ni hari aku paling sedey sebab esok nk bertolak balik untuk belajar semula....ADOOOOIIII PLEASE LAAAA TOLONG AKU....hurm rasa nk jerit jek kuat2 sebab aku rasa aku masih x rela nk masuk belajar lagi

tapi kawan aku ni cuba gak nk paham ngn keadaan aku ni dengan ajak aku main boling, walaupun dalam keadaan gembira la gak sebab dapat kalahkan dua org makhluk ALLAH ni tapi masih duka dan luka yang dalam kat hati ni yang aku CUKUP BERASA LETIH DAN LEMAH UNTUK BALIK KE SANA...dengan itu aku pun REDHA JELA untuk balik dengan tangisan yang terakhir depan sahabat2 aku ni...AKU PEDULI APA KALAU KUA AIRMATA PUN, ITU BARU GENTLEMAN BAIII.....

ok la tuh jela yang aku lehg citer suka duka waktu aku tengah cuti aritu.....hurmmmm....nanti aku post lagi yang lain k kalau berkesempatan.....insya ALLAH....



p/s : azam baru aku pada kali ni aku akan sentiasa tgk kalender untuk bila waktu cuti agar aku dapat balik rumah....

No comments:

Post a Comment