Saturday 28 April 2012

AK=TI-BI+TI di musim ini

salamun salam kepada semua,apa kaba semua harap2 sume sihat dan sejahtera hendaknya la ek...hahah hari ni aku agak lega skit sebab semua masalah dah selesai.





 KOAM yang suck tuh dah lepas

  ASSIGNMENT menimbun nimbun tuh dah lepas

kerja jadi kuli PAMERAN AKADEMIK tuh dah lepas

 buat PORTFOLIO yang cam hareem tuh dah lepas


YANG BELUM SETTLE LAGI!!!!!

KOT yang mcm shit x wat lagi

 kursus KEPENGGUNAAN x wat lagi

EXAM x wat lagi

hurm

hurm

  DOH HABIH DOH....


hahahah itu la antara senarai-senarai yang aku terima dari sesiapa sahaja...arrrghhhh!!!!! tapi yang paling aku x lupakan ialah BAHAWA MINGGU NI SECARA RASMINYA IALAH MINGGU STUDY WEAK...hurm bukan WEEK ek tapi WEAK. ok aku nak jelaskan aktiviti apa yang ada di saat dan di waktu yang macam ini....hurm hurm ok jom ikut aku....


ak=ti-bi+ti di musim ini

 




ha kalau korg igt waktu tahun lepas diorg ada wat hari sejuta belia, pada kali ni diorg dah wat hari jutaan belia dah, hurm benda ni kat putrajaya slalu wat, ia adalah salah satu inisiatif dari perdana menteri kita untuk menerapkan sosial yang sihat di kalangan warga remaja untuk bersuka ria, dan putrajaya dipilih untuk menunjukkan bahawa kerajaan komited dalam tidak memilih kasih untuk tempat yang dikatakan exclusif tuh...

amacam, ada niat x korg nak masuk benda2 ni...heheheh masukla mana la tau korg ada peluang untuk menang...hurm kepada MOHD AL PIAH, berusaha ek untuk masuk ke semua acara-acara ni...harap2 korg boleh menang...AMIN...

ok la aku nak post ni pendak jek, malas nk post panjang2 sebab...

xde pape pun,bye bye.....PEACE YAWWW!!!!!!!


p/s : pasni nk siap2 g shopping baucar buku 1 Malaysia plak...haha rm200 aku x pakai agi..nanti aku post ek barang aku beli.

No comments:

Post a Comment