Friday 20 April 2012

HELLO AKADEMIK BLOK!!!!!!!

hari ni post aku pendek jek...hohoho bukan apa nak maghrib dah ni oooiiii.....

hahah seperti biasa lepas elok2 jek habis praktikum aku pun melangkah kaki macam biasa ke blok akademik...hurm apa yang mengejutkan aku ialah aapabila aku bukak jek ke ba 3-6...tiba2 aaarrrrrhh!!!!!!!!!!!! sekumpulan cina sedang berada di dalam...aku pun agak pelik la apsal tetiba ada budak cina ni, dengan kuasa ALLAH yang maha agong...aku terpandang satu papan yang tertulis dengan bsar menyatakan 'T3/SI PEM 1 BA 1-2' blok akademik baru....wahahaha syoknya!!!!!!!! aku pun melakang pergi dengan melambai tangan GOOD BYE BLOK AKADEMIK lama.

aku pun melompat-lompat ke blok yang baru...tapi....tapi.....tapi... JAUHLA BAI!!!!!!!!!

xpe ada cara...hehehe apa laghi moto AUS la jadi mangsanya...heheheh ok la aku xnak citer panjang,korg tengok jela sendiri dan nilai sendiri....





PEMANDANGAN DARI LUAR....WOHOHOHO BARU TUHH....



NI LA KELAS AKU...HEHEHE

 
KALAU KORG NAK TAU DUA KETUL YANG MELEKAT TUH...KORG TGKLA KAT BAWAH NI


INILA BENDANYA!!!HAHAHAH AIRCOND TUH...ADA 2 LAGI


Tapi aku agak sedih sebab salah seorang dari pensyarah dah kata pasal bangunan ni amat teruk, dengan cat yang tak menarik dan juga keadaan yang x memuas hati....bagi aku, AKU PEDULI APA, asal dapat masuk bangunan baru dahla....ok la dah maghrib ni, nanti aku postkan gambar depan bangunan baru dan juga dewan kuliah A dan juga dewan utama....ok bai bai....


p/s : bersyukurlah dengan rezeki yang ALLAH bagi...OB!!!!! APA LAGI JOMLA AHQ 9037!!!! REMPIT!!!!!

No comments:

Post a Comment