Friday 20 April 2012

BK Time!!!!!

hai hai hai kepada semua skali yang berkenaan...hehehe ok hari ni saya dengan ase vangganya ingin menyetakan bahawa BK ada wat promosi tau....heheh siapa x sebat rugi ooo...aku dah sebat ah.menang berbaloi baloi...heheh....

kat BK ni memang dia ada membuat special promotion untuk pelanggan setianya iaitu dua set burger BK Grilled Chicken dan juga Whopper Jr dengan harga hanya rm9.90 sen jek...korg x caya...tgk kat bawah ni....





seperti biasa aku telah mengajak kawan aku iaitu rizal, ob, dan juga laukman untuk ke sana...hehehe apa lagi kalau x penang sg pinang...jom kita redah....


jeng jeng jeng...inilah hasilnya...alamak pic x cantik...skali lagi...


jeng jeng jeng!!!!! haaaa ini la hasilnya....hahaha (gelak tahap gaban)


ini laukman (lokman!!!!! quote lee seoh choon)



Hi!!!!! nama saya OB, saya memang sukakan COOGAN!!!!!



ini macam biasa,korg pun mesti kenal kan..kalau x kenal mmg korg ni teruk...haha


 haaa mamat ni kalau ko x kenal lagi teruk...


reflex c BK

hurm ok aku nak bg tau tentang BK ni, memang sedap dan berbaloi-baloi (cakap lagi) dan kalau korg nak dua2 burger Whooper Jr atau dua2 burger Grilled Chicken pun boleh x jadi masalah...ko cakap jek kat kaunter tuh mana satu pilihan hati mu...hahaha...hurm pas kitorg sebat aku x larat nak makan whopper jr. last aku bawak balik asrama untuk makan kat bilik jela....hehehe ok la sampai di sini sudeh kita bercerita ek....lain kali citer lagi....bye2 


p/s : pasni nak citer apa lagi ek?? tuunnngguuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment