Friday 20 April 2012

Kenangan Lalu di Saba Restaurant (Pak Arab Maree...)

 mood : ALHAMDULILLAH (Dyan Sastrowardoyo feat Yassin feat Too Phat)


Yallah Yallah....Assalamualaikum dan salam satu!!!!!!! Malaysia!!!!! kuat lagi!!!!! SATU!!!!!! MALAYSIA!!!!! heheh semangat patriotik skit...hurm ok la aku nak sambung tentang kenangan di waktu raya cina dulu la,tapi aku x berapa hengat benda-benda ni...ok cool aku try untuk refresh baik benda2 ni...ok ok haaaaa....masa tuh aku dan kawan kawan aku kat KL ni dok g la kat satu restoran arab yang dinamakan Saba Restaurant...hurm nyum nyum...memang sedap kenapa sedap?? sebab kawan aku si asnal ni belanja...wahhh kalau amik belanja orang memang semuanya sedap ek....restoran ni memang diownerkan oleh seorang pak arab dari Yaman dan berhijrah ke sini membuka restauran. ok aku nk wat komik skitla..leh x??? ok jalan....

KOMIK SANG KEPLA BOTAK TIGA OLANG....

ya selamat pagi semua hari ni saya Prof Cici Al Maru akan mempersembahkann sebuah cirit terak berkenaan dengan 3 orang kepla botak punya ek.ok mari kita sambung bercerita...jeng jeng jeng...



Ngeeee (muka pemuh bangga) hari ni kita makan di mana ek encik cici??


hehehe!!!! cuba korg tengok kat sekitar ni, agak2 kita ada kat mana...


hurrmmm aku tgk meje ni xde corak...haaah ko deeb...tau x??


hurmmm....aku tgk henset aku jap,mana tau ada maklumat kedai mana yang kita duduk ni...aku sakit bontot tuh sbb aku duduk kat sini...


gambar kat dalam masjid???


siapa orang tuh?? pelik jek

cici          : Apa daa korg ni, xkan x tau kot kita kat mana

adeeb      :Bontot aku sakit...haaa kat mana

asnal       : aku pun sama gak ,'stresss' la mcm ni...

cici         : JAWAPANNYA....

               JAWAPANNYA....

          JAWAPANNYA.....

       DAH TENTULAH DI... HAHAHA

 
cuba baca kat atas tuh,kat restoran mana kita ni....

 
cehhh si cici ni sabo jela, dahla xnak layan aku nk order makan ni...


nasi ayam, nasi kerang, nasi kambing, nasi telur, nasi adeeb, nasi cici, eh apa yang aku ngarut ni??


hurmmm yang kambing ni aku amik yang kecik jela... yang ayam ni aku amik saiz BAPAK besar punya...


BANG!!! BANG!!! ALAAH DIA NI LAYAN SI TUA TUH PLAK....


cici ko ni memang pandai la pilih restoran ni...restoran ni memang terbaekk!!!!!


eeeee rasa mcm nak cucuk jek garfu ni...geram i tgk u tau...


hurmmmm apa punya hiasan mamat ni bagi...x kreatif langsungla...MANAGER!!!!


ni kuah apa dia bagi ni...ish ish ish tgk tuh...mcm x ikhlas jek nk bagi...


hurmmm meh aku tgk henset aku ni untuk cari maklumat lagi pasal kuah dan pasal makanan yang kita nak order pasni...


ok ini ialah nasi mandy lamb atau bahasa orang melayu ialah nasi mandi kambing...hurm regenya ialah rm20..bukan aku yang cakap tau, hanset aku ni cakap


KASI SHOOT DEKAT SKIT EK!!!


Yeaaaa kegemaran aku!!!!


ok yang ni pulak...hohoho memang terbaekkk..nasi mandy chik chik atau bahasa org malayalam kata paksonate le atau bahasa melayu nya nasi mandi kat ayam...regenya ialah rm17...ni pun henset aku yang kata bukannya aku...


jangan lupa air ni air pepsi berharga 3 hengget ek...


dan special untuk ko cici aku bagi air asam lemonate ni yang berharga 7 hengget...


yessss aku punya!!!!!


dahla ko ni deeb asik sibuk jek nak tgk kat henset ko tuh...x power langsung la ko ni nak rujuk2 benda2 natang mcm ni...


meh sini abang terangkan menu yang seterusnya ek..hehe


ok yang ni namanya kishh capati...huiii besat ni, regenya xla besar sangat tapi boleh la iaitu rm40 hengget, murah ke mahal ek???


iiissshhh ni aku punya la deebb!!!!!!
arrgggghhhh ni aku punyaaaaa!!!!!!


dah dah jangan la gaduh...YA ALLAH!!!!!! kejapnya korg habis kan makan!!!! aku punya mana?


BUUURRRRPPP!!!!!! ALHAMDULILLAH SYUKUR NIK MAT!!!!


hurm nampaknya terpaksa la aku minum air mineral jek...APA LA KORG NI!!!!


adooii mak mahalnya....hurm kira dulu selai selai....hurm satu, dua ,tiga doremi apa nak jadi alip bata abc...


hurrmmm mana budak botak tiga ekor ni??? diorg ni dah bayar ke belum??


hahahaha kitorg dah kat bawah ni....bye bye!!!!! ko bayarkan untuk kitorg jela...hahahah padan muka!!!


akhirnya tiga org budaj botak itu sangat gembira kerana BLAH MCM TUH JEK tanpa membayar satu sen pun, dan muka 3 orang ini telah diwanted dan dumasukkan dalam senarai orang2 yang paling merbahaya dan juga gambar MOST WANTED telah ditampal di kedai dan sekitar daerahnya....


TAMMAT....


hahahah best x best x??  pas jek makan aku pun trus pergi ke WANGSA WALK MALL yang berada di wangsa maju...hahaha jalan2 skit pastu apa lagi wayang la bai!!!! hahahaha....


HEHEHEH....bestnya dapat tgk wayang freee!!!!!!


ok la sampai kat sini jela ek...huhu penat aku perah otak nak buat idea mcm mana nak tulis komik ni....heheh terima kasih kepada OB dan juga RIZAL kerana menolong bersama-sama menyiapkan komik yang x berapa best sangat ni....ok la bai bi....PEACE YAWWW!!!!!!!


p/s : penat menaip, dahla x cukup tido tadi pastu sok ada kursus KOAM plak...ai xde masa la aku pasni, baru niat nak balik dah x dpt...huhu sedey...

No comments:

Post a Comment