Friday 27 April 2012

Sharing Is Love=ing (what tha fuk)

loving no matter song by keith matt


hi hi hi apa kabo sume, harap2 sumenya sihat2 belaka ek...hurm hari ni hari yang paling aku rasa mcm nak muntah pun ada...nk luek pun ada, bukan apa, sedih gakla ngn exam tadi...adeeeh teruk dapat markahnya...tapi xpela benda dah lepas bukannya boleh pusing balik masa tuh...ok kali ni aku nk citer tentang apa ek???

huh sebelum aku nak citer aku nk ucapkan terima kasih kat AL DINUS kerana bagi aku tajuk post yang sesuai hari ni iaitu sharing si loving...heheh tapi aku alter skit jadi sharing is love=ing, hurm kenapa jadi mcm tuh ek?? mesti ada sebab dia...



aku banyak kali dengar lagu kasih sayang INTEAM feat ALLAHYARHAM USTAZ ASRI, aku cuba satu persatu aku dengar dan teliti lagu tuh (kalau korg nk dengar cuba kat internet sudehh dehh). lagu dia memang sedap, cerita tentang kasih sayang dan segalanya, tapi secara hakikinya, atau natijahnya (quote MR RAJOO) kasih sayang yang dia citerkan kat dalam lagu tuh dengan sifat sbenar yang terjadi manusia pada kali ni memang x sama...hurm kalau RASULULLAH mmg aku salute sbb dia yang terbaekkk. aku cuba nak mencari kasih sayang tapi aku x nampak dan aku sendiri x rasa...kenapa ek?? hari aku ni dah keras ke? hurm mungkin kene rendam dalam air kot bagi dia lembut...hehe...

dalam hati ni nak menangis setiap hari, aku cuba nk meneroka, nak korek apa yang aku nak cari sebenarnya tapi x jumpa2 apa yang aku nak, apa yang aku pendam ni x sampai hati nak luahkan, kalau nk ikutkan aku nk luahkan kepada siapa ek?? (paranoid ngn sume org). dalam solat aku selalu berdoa agar tunjukkan jalan, namun hingga kini aku masih buta, bila buta mulalah nak bertongkat. hurm tapi aku percaya YANG MAHA ESA masih nak dengar rintihan aku ni, walaupun org lain xnak dengar DIA sentiasa nak dengar. INSYALLAH...

selalu aku sebut 'dunia ni hanya sementara kita nak hidup', adakah diorg nak dengar kata2 aku ni?? x pun, lagi dipekakkan telinga adalah. yang sombong dengan sombongnya, yang riak dengan keriakannya. siapa nak heran dengan sifat ko yang mcm tuh...dapat duit ke ko wat mcm tuh?? tapi bila aku muhasabah diri balik, mungkin ada sebab kenapa diorg wat mcm tuh...mungkin mereka dah jemu dengar benda2 yang mcm tuh atau belum sampai masanya lagi.




No comments:

Post a Comment