Tuesday 24 April 2012

Paranoid Seketika...

Hurm aku nak citerkan skit pasal diriku ini hari ni, aku sebenarnya x tau mcm mana boleh datang paranoid dengan tiba-tiba, benda ni dah biasa aku kene cuma antara teruk dengan x teruk jek. orang lain sibuk dengan paranoid dia tapi dia x sibuk pun ngn paranoid aku ni, mmg ego betul la manusia ni, kesian kat kawan aku yang pujuk aku supaya sabarkan aku. kalau x dah lama aku rasa mcm nak amik bantal tuh, pastu aku nak jerit kuat2. ataupun aku rasa nak lari jek dari sini g tepi laut nk tenung kat tepi pantai tuh...biarlah ia hanyut dan bawa berlalu pergi benda2 setan haram jadah tuh sume lama dah benda ni duk ada dalam diri ni cuma kadang2 terpaksa gak la aku teruskan...sampai bila nk padam benda ni aku pun x tau.tolongla carikan ubat untuk sembuhkan penyakit aku ni.

Hurmmm dahla paranoid tadi,pastu dengan assignment yang memeningkan kepala aku ni, aku buat jela takat mana yang boleh, aku dah malas nk pk lagi dah, penat tau wat keje2 ni sume, korg sibuk nak lakonkan diri korg, korg igt aku pun xde lakonan aku sendiri ke...ni la hidup aku sebenarnya, dengan masalah rumah keluarga yang baru masuk pencuri, damn what the fucking shit. jagalah kau penyangak, aku xkan lepaskan ko, kalau ko lepas kat dunia, akhirat nanti aku cari ko cukup2. nasib baik harta aku x hilang ko tau x!!! 

Aku dalam hati memang nak balik dah homesick deh... ada jek masalah rumah yang nak settle kan lagi...hurm hurm...ngn segala bil bil rumah nak bayarkan, pastu dengan kira duit rumah sewa lagi...hurm banyak benda kerja aku ni sbnrnya. korg cuti sedap rehat kat rumah tapi aku cuti ada keja kat rumah, kalau x kat rumah luar rumah pun ada, tapi xpela berkorban untuk keluarga apa salahnya...

Tapi yang pasti aku perlu though 4 the day kenapa aku jadi mcm ni, tapi aku susah sebenarnya, dah bertahun dah benda ni aku pendam, bila lagi aku nak luahkan, sakit tau hati aku ni simpan. adeeehh....dengan itu aku sendiri cuba hilangkan benda2 tuh sume, kalau dapat jampi la yabeda kabooommmm aku nk hilangkan perasaan dan jiwa mcm tuh...aku nak seronok tau x, nak seronok, xnak benda2 mcm ni...bak kata pepatah selagi mata x pejam selagi tuh masalah mengejar kita, itu baru masalah kat dunia, akhirat x tau lagi, besar masalah jadinya...

So aku nak minta maaf kepada semua yang terlibat ngn aku hari ni, aku nk minta ampun dan maaf kalau andai aku tetinggi suara, atau aku wat2 x layan tuh,aku bukan sengaja nak wat mcm tuh dah memang lumrah la diri aku mcm ni. ok la sampai kat sini jela aku berbual sendirian...thanks kerana sudi membaca...bye....


p/s :apalah masalah yang menimpa aku esok plak

No comments:

Post a Comment