Saturday 21 April 2012

KOAM (Part 1)

hallo hallo kepada semua...hehehe apo kabo?? harap2 semuanya sihat2 belaka...hari ni seblum aku g basuh kain yang x basuh2 lagi tuh tringin gak aku nak update skit aku punya blog ni, bukannya apa,tgh bosan2 tunggu org lain punya turn baik aku wat dulu...heheh ok hari ni aku baru habis kursus KOAM untuk fasa yang pertama....hurm apa yang menariknya ialah KOAM ni memang best,dengan dewannya yang baru, aircondnya yang sejuk....X caya ke??? tgk la ni.....

minggu ni memang agak malang dan tension gakla kerana kami satu batch ni wajib kene attend satu kursus yang dinamakan KOAM (kursus olahraga amatur malaysia) kerana ia termasuk dalam proforma WAJ untuk PJ semua kelas, tapi benda ni x wajib lulus pun cuma siapa yang lulus tuh memang aku salute giler la sebab memang ni kursus kepegawaian yang berprestij kot. aku baru nak amik gred 3, tapi x tau la pass atau x, kalau pass g la gred 2 plak...kalau x pass nganga jela..hehe ok kalau korang nak tgk gambart aku ko tgk la.....


NI HA BAWAH NI!!!!!!!!
 


Ha ambik ko, secara rasminya aku dah di snap oleh seseorang.....hahaha ni yang wat aku rasa bahagia bila g KOAM....hehehe yang x bahagia nya ialah aduuuiii dia punya ceramah dia memang panjang giler nak mampos...tuh yang jadi mcm tuh....ok aku nak post lagi gambar2 lain....hehehe....korg kene kan aku ek...korg plak kene kali ni....


 waahhh ayunya dia ni...hahah tunjuk lukisan trek kat org....


 seronok baru pertama kali dapat buku...haha


 ni ha bukunya...hahaha memang amat berbaloi kalau beli buku ni sebab buku ni banyak tulisan jek, gambonya sikit bebenor....


apa yang menariknya citer dalam bab ni ialah macam2 ragam yang berlaku kat dewan kuliah utama ni...heheeh apa yang menariknya tuh cek jemah....hahaha aku tunjukkan satu satu ek


 ADA YANG TENGAH MAIN HENSET


 HA YANG NI RAJIN...SIAP HIGHLIGHTER LAGI...HAHAH (QUOTE AKIM BENGANG)


 GAPO DIO!!!!!


 HA YANG NI BERLAKON RAJIN, TADI SKIT LAGI AKU NK SNAP DIA TIDO...HAHA


 HA YANG NI OB, SIAP MAIN CONTENG2 KAT FAIL LAGI...


DAN SEORANG LAGI YANG MENDAPAT ANUGERAH GAMBAR SNAP AKU YANG PALING TERBAIK JATUH KEPADA!!!

JATUH KEPADA!!!

JATUH KEPADA!!!!

 

HAIT!!!!!!!!!!!!!!!

yeaaaa tahniah diucapkan kepada al dinos wal minos kerana gambar anda terpilih untuk KOAM part yang yang pertama ni...hehehe hadiah nya ialah, percutian bersama dengan geng2 anda di 3 hari 2 malam di rumah mei ling sambil belajar cara bagaimana menjahit baju yang berharga FREE...tahniah diucapkan.

ok baiklah aku nak beri FACTA FACTI skit pasal dewan kuliah perdana ni

-dikenali sebagai dewan kuliah agong
-boleh muat 500 orang dalam tuh
-dewan kuliah paling besar di IPG KPP takat ni
-aircond memang terbaik
-kalau tgk wayang memang best sbb skrin dia besar
-walaupun sempit skit tempat duduk dia tp puas hati gakla dari xde
-ideal untuk wat apa2 event yang besar2


haaaa amacam cukup x info yang aku beri...aku rasa cukup la kot...hahaha ok la tunggu di KOAM Part yang kedua menyusul nanti...ok bye2...


p/s : nantikan kemunculan snap baru dari akooo....hahahah....

No comments:

Post a Comment